Nálunk vásárolva biztos lehetsz abban, hogy a termék teljesen eredeti, és vadonatúj. A webáruházunkban vásárolt összes termékre fél év szavatossági jog érvényesíthető! Ez a szabály az üzlet teljes választékára vonatkozik, azon termékekre is, amelyeket akciósan vásárolsz. A termék Szakszervizbe való eljuttatásakor esetlegesen felmerülő szállítási, csomagolási és adózással kapcsolatos és egyéb költségek a vásárlót terhelik.
Minden felelősséget kizárólag az eladáskor már hibás termékekre vállalunk, azaz a termékeknek eladáskori rejtett hibájáért vállalunk garanciát!
Az
Andi garancia csak a gyártási hibákra terjed ki, és nem tartalmazza a nem megfelelő használatból eredő károkat: hanyagság, nem anyaghiba miatti szakadás, baleset, kopás, extrém hőmérséklet, oldószerek, savak, víz, a termék normál elhasználódása, vagy szállítási károk.
Hogyan tudsz élni a szavatossági jogoddal?
Ha a webáruházunkban vásárolt termék meghibásodott, a következő módon tudod elküldeni bevizsgálásra:
Töltsd ki a reklamációs lapot és a számlával, illetve a termékkel együtt küldd el a következő címre:
Galaxis-Ker Bt
1171 Budapest, Függőcinege u 6/3
Reklamáció esetében nem tudunk futárt küldeni, ezért bármilyen szolgáltatóval visszaküldheted a terméket. A reklamáció visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. A feladott csomagon semmiképp se szerepeljen utánvét, vagy beszedendő összeg. A szállításról a feladószelvényt érdemes megtartani. Amennyiben további kérdésed van keress minket e-mail-ben: info@anditaska.hu, vagy telefonon +36 70 514 8636, a hét minden napján 10-18 óra között.
Szakértőink fogják eldönteni, hogy pozitív bírálat esetén javítás, a termék cseréje, vagy pénzvisszafizetés lesz-e a megfelelő megoldás. Igyekszünk 15 napon belül döntést hozni a panaszos ügyedben és értesíteni telefonon vagy elektronikus úton.